Voor meldingen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag is onze servicedesk bereikbaar op telefoonnummer (bellen & whatsapp):
085-8200829
Een storing is spoed als er direct gevaar of schade dreigt en het niet kan wachten tot de volgende werkdag.
Voorbeelden:
- Ernstige lekkage of gesprongen leiding
- Geen verwarming in de winter
- Geen stroom in de hele woning
- Gaslucht, brand- of rookgevaar
- Lift blijft steken met personen erin
👉 In deze gevallen belt u direct onze servicedesk via 085-8200829 (ook buiten kantooruren bereikbaar).
Een reguliere storing kan veilig wachten tot de volgende werkdag.
Voorbeelden:
- Eén stopcontact of lamp werkt niet
- Kleine lekkage of druppelende kraan
- Verwarming werkt (deels) niet
- Problemen met internet of televisie
Deze meld je eenvoudig via het formulier op de Service Desk-pagina of via een mail naar servicedesk@reanex.nl.
U kunt een storing op verschillende manieren doorgeven:
- Via het meldformulier op onze website
- Per e-mail (servicedesk@reanex.nl)
- Telefonisch / whatsapp via 085-8200829 (alleen bij spoed)
- Gebruik de unieke QR-code die geldt voor uw woning
Vermeld altijd uw naam, adres en een duidelijke omschrijving van de storing. Zo kunnen wij u sneller helpen.
Na ontvangst beoordelen wij de urgentie van uw melding:
- Spoedmeldingen worden direct opgepakt.
- Reguliere storingen worden ingepland tijdens werktijd.
U ontvangt altijd bericht over de verdere afhandeling van uw melding.